Sea of Solitude ukaże się w ramach programu EA Originals, którego celem jest wydawanie wyjątkowych tytułów tworzonych przez niewielkie zespoły. Gra powstaje w niemieckim studiu Jo-Mei Games.
W
Sea of Solitude prześledzimy losy dziewczyny imieniem Kay, która czuła się koszmarnie samotna i w rezultacie przemieniła się w potwora. Bohaterka postanawia sprawdzić, co się z nią stało. W czasie swych podróży przekona się, że jej największymi wrogami nie są napotykani przeciwnicy, lecz coś znacznie groźniejszego. Historia przedstawiona w grze będzie bardzo ludzka, bardzo osobista, i będzie nieść ze sobą silny przekaz.
-
Sea of Solitude jest jak dotąd najbardziej artystycznym, osobistym projektem, jaki kiedykolwiek tworzyłam - mówi Cornelia Geppert z
Jo-Mei Games. -
Czasem zagłębienie się we własne uczucia, takie jak strach, tęsknota czy złość jest ogromnym wyzwaniem, ale jednocześnie pokazanie ludziom tych uczuć przez sztukę sprawia ogromną satysfakcję.
-
Opowieść w Sea of Solitude jest ważna i unikatowa. Jest jednocześnie piękna i przerażająca - dodaje Patrick Söderlund z
EA. -
Gra jest idealnym przykładem, jakiego typu produkcje chcemy pomagać odkryć graczom w programie EA Originals. Nie mogę się doczekać, by wraz z Jo-Mei podzielić się kolejnymi informacjami o Sea of Solitude w nadchodzących miesiącach.
Źródło:
Małgorzata Trzyna - gram.pl
|
Klemens
|
2016-12-11 21:00:37
|
|